Valla benim çocuğum 3,5 aylık doğduğundan beri kucakta . Hem kolik hem alerjik bebek bide bu ara sanırım damakları kaşınmaya başladı onunda huzursuzluğu var. Ne uyuyor ne oynuyor ne emiyor. Kucakta bile dursa sadece yüzü dışarı bakacak istiyor kendime çevirince saçımı falan yoluyor zilli ben 3,5 aydır atak yaşıyorum vallahi ne bi yere gidebiliyorum ne başka bir şey wcye bile zar zor gidiyorum 2 dk tv açıyorum anca öyle susuyorda gidiyorum 😅🥲