Bibebek_ 25 yıl önce annemin sütü yoktu mama alacakta paramız yoktu malesef pirinç unundan mama yapıp kardesime verdiğini bilirim aç kalmasın diye bir iki ay sonra alabildik mama sütü de gelince vermedik zaten bende 36 yaşındayım bana da inek sütü icirmis doğunca şükür gayet sağlıklı çocuklarız ben çok araştırır her şeyi ozellikle paketli gıda vermem bizim zamanımızda yoktu siz nasıl buyudunuz diye kızar bana 30 sene önceki temiz içerikli ürün yok şuan malesef herşey katkılı dikkat etmek lazım