ialbayrak98 canım nette gördüklerine takarsan benim gibi kafana huni takıp gezersin. O yüzden ben artık şu insta momlara, nette falan asla bakmamaya çalışıyorum 🤣🤣. Benim de 3 aylıkken ya uyur ya emer yada ağlardı tek aktivitemiz ayna karşısında dans etmekti. O yüzden merak etme gayette normal. Benim şuan bebeğim 4.5 aylık algısı, etrafı merak duygusu daha da genişledi şuan yeni yeni oyuncaklarla vakit geçirmeye başladık. Açıkçası hala da sıkılıyor ama çok uzun süre oyalayanıyorum