Kzy3 Merhaba 7 aylık , formül mamayla devam ediyoruz, geceleri 3 saatte 1 ağlayarak uyanıyoruz ve mamayı yedimi uyumaya devam ediyor, sizlerin bebişler nasıl, gece yatmadan mama yedirıyomusunuz, buarada 12 den önce kesintisiz uykuya dalamıyoruz
ertanmut yaa bnm oğlum sekiz aylık gece beslenmesini kestiii saat 10 da muhallebi veriyorum sabah 10 a kdrrr tüüüm çabalarıma rağmen gormül mama yemiyoo😔muhallebiyi vermemeyi denedm yine yemedi kaşıkla verdim kustu çook üzülüyorum😔 kesintisiz uykumuz yook bu akşam her yarm saatte bir uyyandı iki dişimiz çıktı bu arada