Kızllaaar önerilerinize ihtiyacım varrr!!!
Bebeğim 10 aylık anne sütü ve ek gıda alıyor. Ancak bi problemimiz var gece çok çok sık uyanıp emiyor ve ağlıyor sütüm yetmiyor artık doymuyor sadece geceleri mamaya başladık dün ancak istemiyor itiyor biberonu ağzını açmıyor memeğe ağlıyor. Nasıl mamayı vereceğim kendisine nasıl alışacak yaşayanlar var mı??