Mhtpsrkn bizim doktorumuz rotarix yaptı ama 3 doz uygulayacağını söyledi. Biri 3. Ayda yapıldı, diğeri bu ay yapılacak. Burda okuduğum kadarıyla ve araştırdığım da da rotarix 2 dozmuş, bu sebeple doktor değişikliği yapıyorum bir de başka doktora danışacağım. 3. Dozu neye göre yapacak acaba? Rotarix yaptığına eminim, aşı takvimine de rotarix yazıldı rotateq değil...