Bizim doktorumuzda 3. Ayda ufak ufak kucağınıza destekli bir şekilde oturtabilirsiniz kasları daha çok güçlenir demişti. Bizde öyle yaptık ama uzun süre kucagimizda oturmadik hep kısa aralıklarla. 4. Ayda ellerinden tutup biraz biraz ayakta tutuyordum yine bunuda doktor söylemişti gerçekten doktorun dediği gibi oldu şuan 10 aylık yürümeye çalışıyor ellerini bırakıp dik durmaya çalışıyor 🥹 korkmayın sadece hep dibinde olun.