Konuya hızlıca gireceğim ben emziriyorum ama bebeğim inanılmaz gazlı yediğime içtiğimde dikkat ediyorum gaz giderici damla da kullanıyorum kendim kimyon-anason-rezene de içiyorum ama yok 23 günlül kızım aşırı gazlı eşim ve annemde sütün böyle mama deneylim cocuk dinlenir falan diyorlar bi kere mama versem alışırmı hemen biberona sırf görmeleri için