Biz 40 günlükken Kurtköydeki Dr. Engin Yılmaz’a sünnet ettirdik. Eltim önermişti o da oğlunu 4 sene önce 40günlükken sünnet ettirmişti. Çok ilgili, kibar ve işinde çok iyi. Sünnet sonrası whatsapptan 1 ay kadar takip ediyor. Sizden fotoğraflar falan istiyo. İlk gün ilk çişinde ağladı sonra hiç ağlama sızlanma ateş hiçbir sorun olmadı. 4500₺ ye yaptırmıştık 1 ay önce. Bebeğiniz büyükse o oyun oynarken sünnet ediyor tavsiye ederim.