Mak_bule Benim oğlum tam 2 aylık sol kasığında şişlik görüp hastaneye gittik Kasık fıtığı dediler ve tek çaresi ameliyat olmakmış daha önce bebeği Kasık fıtığı olan annelere soruyorum nasıl bir ameliyat çünkü bebeğim daha çok küçük çok korkuyorum da 😔