erva2325 Arkadaşlar bebeğim 16 günlük göğüslerim çok yara oldu hangi krem çabuk iyileştirir çok acı çekiyorum emzirirken gümüş kapakta almıştım hamileyken ama hiç işe yaramadı onun dışımda kantaron yağıda sürüyorum ama hiç faydası olmadı
Aminemm_ erva2325 ben kullandım ama hiç işe yaramadı hala daha yara çok şey kullandım geçirmedi maalesef doktor emzirmeye ara vermen lazım dedi ama devam ettim yinede
hilalinci Kısa bir süre emzirirken silikon uç kullandım. Emzirme sonrası Lansinoh krem sürüp göğüs kalkanının delikli başlığı ile kapattım. Hem kumaş yüzeye temas etmemiş oluyor hem de hava aldığı için çabuk iyileşiyor