Bebeğim 4 ay 4 günlük. 3. Ayda hafifler gibi olmuştu bir nebze daha sakindi bebeğim . 3 ay 20 günlük ten beri o sancılar arttı ağlamalar iyice çoğaldı. Bu gaz sancıları ne zaman geçiyor bebeğim ne zaman huzura erecek. Sizin gaz sorununuz ne zaman bitti?