Okurken güleceğim geldi ama iyi anlamda İnan’ın bana 😊 Şimdi laf söylesen söyleyemezsin çünkü çok saçma gereksiz olur.Sizin yapacağınız tek birşey var “tamam anneciğim gönlün rahat olsun “ Birbirinizi böyle birşeyden dolayı kırmaya da hiç gerek yok.Bebek sizin bebeğiniz.Sizin inançlarınız farklıdır annenizin inançları farklıdır.Eşiniz konusunda da orta yolu bulabilirsiniz.Hayatım dersin bugün çok terledi,çok yoruldu mis gibi bir duş alsın kendisine gelsin mışıl mışıl uyusun tarzında nazikce Emin’im eşiniz de hoş görecektir.Ya da bir süre yıkamayın o günler de bakalım,eşiniz belki bir atılım yapar 🥰