Benimde kızım 2 ve 3 ay kontrolünde 500 4 aylıkta 300 almıştı. 3200 doğdu şuan 6300 ben geceleri bir öğün mama veriyorum ikigün oldu daha pazartesi sağlık ocağına tartıya götürücem 1 1.5 ay destekleyip ek gıdaya geçince bırakırım diye düşündüm her gün kaka yapar günde 4 5 bez değişimi huyu suyu iyi ama süt yaramıyor demek ki ben artık kendimi inandırdım yiye yiye patlayacağım yakında kafaya takmaktan yoruldum sende stres yapma bir daha bu zamanlar geri gelmicek eksik kalsın istemem gelişimi çok önemli bu dönem