kızlar 23 gün önce doğum yaptım 10uncu günde dikişlerimi aldırdım 2 gündür vajinamda bi ağrı yanma gibi bir durum var bekarken çok yaşadım idrar yolu enfeksiyonu 2 seneye yakındır olmuyordum şimdi tekrar oldum ama bu seferki az ağrılı kanamamda halla devam ediyor bi azalıyo bi çoğalıyo bazen bir gün olmuyor sezeryan olduğum için bi antibiyotik vermişlerdi onuda bittirdim tekrar aynı antibiyotiği yazdırsam fayda eder mi ki yada bi sorun olur mu yada ne yapabilirim?