Merhabalar bebeğim 6 aylık sürekli ağlama modunda ve ııı ıııı ııı diye sesler çıkarıyor hep huzursuz yere koyduğum an ağlamaya başlıyor kucağıma alıyorum yine aynı bu bir atak olabilir mi yoksa ciddiye alıp sağlıksal bir problem olarak düşünebilir miyim birde hiç evde durmak istemiyor dışarıda asla sesi çıkmıyor bebeği benim gibi olan varsa lütfen dönüş yapsın kafayı yemek üzereyim