Bebeğim 5 günlük. Emziremiyorum inanılmaz sütüm var allaha şükür. Ama yok emziremiyorum göğüs kalkanı ile deniyorum inanılmaz acıyor. Göğüs ucum yok. Hiç bir çözüm bulamıyorum. Bide ishal oldu ağlamaktan içim çıktı. Öğleden sonra doktor kontrolü var fakat ben onu doyuramıyorum sanırım. Lütfen tecrübeli anneler cvpppppp