arya23 Sevgili anneler uzun zamandır kanguru modellerini araştırıyorum ama işin içinden çıkamadım, beğendiğim modeller çok pahalı, orta fiyat güzel bir ürüne denk gelemedim, önerilerinizi bekliyorum
Yyozcan arya23 merhaba, kanguruda m pozisyonu çok önemli. bu nedenle bacak boyunun ayarlanabilir olması gerekiyor. bir de uzun süre kullanım için sırt ayarının da yapılması önemli. bu özellikleriyle kesinlikle huggyberry kanguru öneriyorum. eğer ki kısa bir süre kullanacaksanız da mamadus başarılı. ve dilerseniz bende mamadus kanguru var, yenidoğan aparatı da mevcut; hiç kullanmadım huggyberry aldım diye. almak isterseniz yardımcı olabilirim
theAna arya23 kaliteli ergonomikler hep pahalı maalesef. Ben solomom aldım dolaptan bir anne bebeği sevmediği için satıyordu çok uyguna geldi. Bu şekilde sıfırdan farksız satan çok kişi var bakabilirsiniz oraya.
feyzaninemresi Ben de araştırmadayım şu sıralar, 20 günlük bebişim şimdiden sürekli kucakta uyumak istiyor evin işini vs yapabilmek için kanguru istiyorum. Bekleyeyim şurda 😅
soykan feyzaninemresi bebeğinize üç aydan önce kanguru değilde sling alabilirsiniz. Daha uygun kullanım olur.
Tugcekus Solomom baby aldım yenidoğan destekli fiyatı biraz pahalı ama dolap uygulamasında sıfıra yakın tertemiz oluyor oralarada bakabilirsiniz
Calskananne Tugcekus ilk oğlumda mamadus almıştım ikinci bebeğimde de kullanacağım,ilk oğlum 19 aylık hala da kullanıyorum zaten . Memnunuz ama ilk zamanlae sling kullandim şimdi 2 aylık bebeğimde sling kullanıyorum
Betulsark Babybjörn ve Stokke diğerlerinin hiç birini beğenmiyorum hiç biri Türkiye haricinde doğru düzgün yok bile ben Babybjörn harmony kullanıyorum ve aşırı memnunum ilk günden beri elim ayağım oldu Almanya’ya gittik saatlerce içinde durdu çok rahattı travertenleri gezdik saatlerce yine keyfi yerindeydi ayrıca yeni doğandan itibaren kullanıla biliyor ve emzirme kolaylığı var
KayraVeAnnesi_06 arya23 Solomombaby kullanıyorum aşırı memnunum , sıfır fiyatları yüksek bende dolap uygulamasından aldım . Bebeği sevmediği için kullanılmamıştı baya da uyguna geldi o şekilde de bakıp düşünebilirsiniz kalitesi gerçekten güzel
gurbetcimami Ben de kanguru kullanıyorum bebeğim 10 aylık sırtıma takıyorum hep iş yapması daha kolay oluyor az önce bi önüme takayım dedim taşıyamadım çocuğu çok ağrı oldu geri sırtıma aldım sırtta daha geç ağrı oluyor bu normal değil demi
Bibebek_ arya23 ben molmini kullanıyorum taş gibi ya bebeğim 2 aylıkken kullanmaya başladım şuan 9 buçuk aylık hala daha kullanıyorum memnunum ama ayakları uzayınca rahat edemem derseniz bel destekli bebeği oturur pozisyonda tutan kangurular var ebebbekte star kanguruydu sanırım bi arkadaşım kullanıyordu memnundu oturma aparatı takılıp çıkarılıyor isteğe göre