Babybus_ Evet hanımlar emzirmeyi bıraktıktan sonra aşırı bir kilo alımınız oldu mu bende keseceğim de merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim
Babybus_ esmanuursss bende diyetteyim ama artık yoruldum emzirmekten zamanıda geldi korkuyorum tekrar kilo alırım diye
esmanuursss Babybus_ ben 1 buçuk yaşında kestim eğer dikkat ederseniz almazsınız diyetteyseniz almazsınız bence 🙄
BalkizimBaloglum2 Deletedmom_78 bende hep emzirirken kilo aliyorum ne hikmetse acayip aciktiriyor beni
BalkizimBaloglum2 MelindaMelisa bisey merak ediyorum emzirirken kilo aliyormuydunuz ben emzirirken asiri hareketli olmama ragmen kilo aliyorum ve veremiyorum acaba emzirmeyi birakincadami böyle olurum merak ediyorum sizde boyleymiydiniz
MelindaMelisa BalkizimBaloglum2 Ben kiloluydum çünkü emzriyorum kafasındayız ve yiyoruz sürekli.İlk kızımdada emzirme bitti sonra zayıflamaya başladım.Bu kızımdada aynı oldu
SevimliHayaletCasper Babybus_ ilk çocuğumu bıraktırdıktan sonra kilo almadım. Dünde oğlumu bıraktırdım inşallah almam yine 😊
Seyma321- SevimliHayaletCasper nasıl bıraktırdınız acaba biraz taktik verir misiniz bende bıraktırmak istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum