Poyrazmom_ ah biz ne çektik benim de bebeğim aynı ek gıda verince 4 gün 5 gün yapmıyor şu an 7 aylık hala öğün olarak veremiyorum sadece cay kaşığı kadar tadım yaptırıyorum onu da yapmasını bekliyorum 4-5 yapıyor maalesef ilk zamanlar 6 gün yapmadığı oluyordu 2 defa lağman vermek zorunda kaldık çok sancılı bir süreç ha benimde bebeğimin adı poyraz bu poyrazlar hep aynı mı ya