Kızlar merhaba öncellikle sezaryan oldm..Kırkım çıktı ama adet kanamam kırkımda bitmedi az veya çok gelmeye devam etti neyse bi yaklaşık on gün sonra kesldi 5-6 gün sonra tekrar adet olur gibi oldum sonrasında yine bitti yine aynı şekil neyse şimdide pazar akşamı adet oldum ve inanılmaz kanamam var sizce normal mi bugün 3 gün ve hala çok geliyor taşa taşa yaşayan oldu mu?