Mrzz Bebeğine şu günlerde sağlık ocağından aranıp yapılan kızamık aşısı var yaptıran var mı ve bebekleriniz kaç aylık ne kadarlık olması gerekiyor yapılması için ?
Babyboys Mrzz ben cuma günü yaptırdım 9 ay 5 günlüktü. dişle çakıştı biraz huzursuz oldu ama aşıyla alakalı olduğunu sanmıyorum
Semracan Mrzz evet kontrole götürecektim Aradım bugün gelme Perşembe gel aşısı var 9 aylık ta kızamık aşısı eklendi dedi gittim tam 9 aylık olmamıştı bu ay yapılacak sanırım ay sonu falan olur
nazanay Mrzz Ben de bir doktordan ogrendim gecen gun. Asi yaptirmayanlar nedeniyle kizamik vakalarinda dunya genelinde bir artis varmis. O yuzden Saglik Bakanligi, 9. ay gibi ara doz yapmayi planliyor demisti. Demek baslamislar uygulamaya.
Babyboys ozlmksknn şu an salgın olduğu için bu aşı yeniden geldi. normalde benim büyük oğlanda sağlık bakanlığı kaldırmış
Mrzz Babyboys biz tam 10 aylığız hemşiremiz çağırdı ama 10 ay 20 günlük olan komşumun kızına da size yapılmayacak 1 yaşında yapılacak demiş ne alakaysa artık
ozlmksknn Babyboys belli yerlerdeymiş sanırım salgın burada olmadığını söyledi hemşiremiz bizim Çeşme de yaşıyorum bu arada
Deryaa4319 Mrzz arandım canım doktorumu aradım sordum evet yaptırmalısın dedi 10 aylık oğlum salgın varmış hiç ateş veya huzursuzluk olmadı
Mrzz Deryaa4319 biz de 10 aylığız çevremde kızımla aynı ayda olanlara soruyorum yaptırmadık aranmadık biz diyorlar sadece beni aramışlar gibi 😄
Deryaa4319 Mrzz ozman siz şanslısınız ve sağlık ocağınızda ilgili öyle düşünün çünkü dünya çapında bir salgın var aşının hiç zararı olmaz
Depresif_polyanna Mrzz benim de kızım 10 ay 20 günlük. Yarın yapılacak aşısı. Sağlık ocağı çağırdı, özeldeki doktorumuz da mutlaka yaptırın dedi. İzmir merkezde yaşıyoruz.