incitomm Kızlar özel veya devlet farketmez nerde doğum yaptınız memnun kaldınız mı İl ve hastane doktor ismini paylaşırsanız sevinirim 🌹özellikle İstanbul da devlette doğum yapanlar yazarsanız çok memnun olurum 🎊
sarmaliklahana incitomm ilk bebeğim 2021 İstanbul Çam sakurada oldu cok memnun kaldım. 2.ye hamileyim yine orada düşünüyorum. Dogumuma istediğim doktor girmişti cok sevindim ama o odaya gelmeden ben dogum yapmıştım sadece dosyalarımı imzaladı 😄✌️
Sesimgeliyomuuu incitomm ben istanbum camlica medipolde husniye sedef binözde dogum yaptim asiri memnun kaldim
Busedmrci incitomm ümraniye çakmak erdem hastanesi takipli olduğum hastane degildi 34 haftada akşam aniden sancılarım başlayınca gittik doktorum gece doktoruydu Ayşe yıldırım ismi çok memnun kaldım hastaneden ve doktorumdan 🌸
Zlm incitomm İstanbul Ümraniye hisar Hastanesi’nde yaptım Ayşe hanımdı doktorum çok rahat ve güzel bi doğum geçirdim sonrasida çok iyiydi 2 gece 3 gün kaldım hastanede çok ilgiliydi herkes
incitomm sarmaliklahana evet orası güzel diyorlar ama çok uzak bana ve 14 aylık bı oglum var yakın olmasi için gayret ediyorum bakalım 🥺
Cocukgelisimcimomy sarmaliklahana teyzem geçen hafta orda yapmış ve ayağına varis çorabı geçirmişler 10 kalacak demişler . Kan akışı olmadığı için kadın bir hafta öldü öldü dirildi . Size yaparlarsa asla giymeyin kanama falan komple duruyor
10bugra05 sarmaliklahana şuan çam Sakura önceki gibi asla değil bende herkes çok güzel dediği için orada doğum yaptım hayatımın travmasını yaşattılar o kadar kalabalık ki doğumhanede yer yok koridorda saatlerce bekledim ve hepsi stajyer normal doğum yapacakken onların yüzünden sezeryan oldum bunu yaşayan bitek bende değilim o hastanede o yüzden bidaha kesinlikle düşünmüyorum orayı
Elifdemir1907 İstanbul esenler kadın doğum ve çocuk hastalıkları Hastanesi’nde doğum yaptım doğum odaları tek kişilik güzel ama doktorları çok kötüydü muayenelerimde hiç ilgilendirmiyorlardi hatta son 3 hafta 1 ay ultrason bile bakmadılar sadece nst çekip eve yolluyordular sancı ve doğum odası bir olduğu için kendi sancimi kendim çektim ebeler hemşireler arada gelip açıklık muayenesi yaptı gitti çatala çıkıp kendim doğurdum kesik vs olmadi en son diktiler hemsirelerle ebeler hasta bakicilar bı tık iyiydi ama doktorları kesinlikle berbat bidaha doğum yapsam oraya gider miyim sanmam
incitomm Elifdemir1907 benim sezeryan olucak hastane geneli nasıl yatan hasta katı iyimi ilgililer mi 🤔
sarmaliklahana incitomm Benım de uzak 🥴 24 aylık kzıım var. Anneannem de kalıcam 1.5 ay. Dogum öncesi ve sonrası toplam süre. 🥴
incitomm sarmaliklahana yaa ne güzel destek verecek biri var sizin ben gurbetteyim kimsecikler yok bakalım biri gelir inşallah 🌺
Elifdemir1907 incitomm hastane geneli idare eder kuzum yatan hasta katı odalar 2 kişilik ortadan perdeyle kapatabiliyorsun yemeğin geliyor sabah kahvaltı öğlene doğru akşam yemeği gibi hemşireler arada gelip kontrol ediyor bebekleri çağırıyorlar bitane odaya topuk kanı fln aliyorlar kilosuna bakıyorlar vermiş mi diye zaten orda sormak istediğinde bişey hemen kapının önünde banko var ordalar hemşireler vs oraya sorabiliyorsun genel olarak hemşiresi hasta bakıcısı iyi insanlar soru sorunca fln terslemiyorlar ama dediğim gibi doktorlari bana sorarsan çok kötü 🙈
Ebruue Ben Kayseri Memorial hastanesinde normal doğum yaptım. Doktorumdan ebeme kadar hepsi çok ilgiliydi her şeyde çok güzel geçti. Fotoğraf çekimi, oda süsü, kapı süsü, şerbet ikramı, ilk muayenesi ve baby spa hediye edilmişti.
Mustafamom_ Ebruue canım hangi dr ben ilk doğumumu şehirde yaptım ama bu sefer özelde yapmak istiyorum da dünyada kutlay hanımda dikişler açıldığı için gitmiştim memnun kaldım ama dünya hastanesini istemediğim için doktor araştırıyorum
Deletedmom_215 Ebruue ne zaman doğum yaptınız ve ne kadar ücret verdiniz acaba çok iyiymis olanaklari
mrvnr05 Sesimgeliyomuuu o kadından nefret ediyorum ilk bebeğimi onun yüzünden kaybettim preklemsi geçirdiğimi anlamayıp kilo alıyosundiye dalga geçip gebeliğimi sonlandırdılar 22. Haftada sapasağlam çocuğum gitti psikilojimi altüst etti
Betulsark Bursa Esentepe hastanesi nev sağlık grubu dr gönül doyran aşırı iyi bir doktor iyi ve sempatik bir ekibi var temiz ve guzel bir hastane aşırı memnun kaldığım bir doğumum oldu personel ve hemşirelerde yani her zaman gideceğim herkese tavsiye edeceğim bir yer
papatya_18 Betulsark bende esentepe hastanesi tayfur hocayla geçirdim hamilelik sürecimi ve doğumumu çok memnundum gülen yüzü ilgisi :) yakın zamandamı yaptınız
Yasemin_Rana Zlm bende aynı doktorla başladım sonra hisarin diğer hastanesinde Tuğba doktorla devam ettim
cahillesohbetikestim incitomm afyon özel fuar hastanesi Cemile kurttay doktorumda yaptım iki doğumumu da iyiki diyorum. Canım doktorum benim ❣
Deletedmon_69 incitomm lösante de doğurdum çok memnunum her şeyinden yoğun bakımı hemşireler doktorum koşullar konfor. Her şey. İşin güzel tarafı paran hastaneye kalmıyor. Löseve gidiyor ❤️
irmrdnmzz esmanuursss bende çam sakurada normal doğum yaptım çok memnun kaldım tüm ekipten Allah razı olsun bi dakika yalnız kalmadım 17 saat suni sancı aldım yanıma biri geliyo biri gidiyordu ne istesem anında oluyordu oda şahsa özel herkes kendi odasında doğum yapıyor, bence harika bir hastane herkese tavsiye ederim
asilaberen4751 esmanuursss kesinlikle katiliyorum ölümden beter bir doğum yaşadım çam sakurada ilk gebeliğim ve 41+3 haftalıktım 3 gün doğum sancısı çektım 5 cm açiklıla doğuma alındım 10 cm açıklığım oldu hala ne bi doktor nede bir ebe gelen yok giden yok kendı kendıne doğurmanı beklıyorlar çok ilgisizlerdi çocuğum içerde sıkışık kaldı nabzı düştü acil ameliyata alındım ve 3 gün doğum sancısı çekip 10 cm açıklıkla ilgisizlikten sezeryana alındım Allah’ıma bin şükür çocuğuma kavuştum herşeyi unuttum tavsiye etmem