alpinannesi__ Gamzetrkmn 26 Nisan doğumlu oğlum bizdede henüz bir diş belirtisi yok bir ara baya salyaları akıyordu ama durdu artık sadece kaşınıyor herşey ağzında
haticey25080404 Gamzetrkmn 4 nisan doğumlu oğlumun altta iki dişi var 🥰 güzel yerse iyi uyuyor yemezse yok 😭 bu arada emeklemeler ne durumda ? Benim oğlan geriye emekliyor 😂
Rabis_42 Gamzetrkmn kızımda 2 Nisan doğumlu alttan 2 dişi çıktı gündüz uykuları yok uykuya direniyor resmen ya
uyuyanadamdannefret Rabis_42 disi ilk patladiginda mi zor oluyor yoksa yavas yavas ciktiginda mi. Bide patlayinca hemen cikiyor mu
uyuyanadamdannefret Gamzetrkmn 11 nisan bebisi . Dişleri yeni yeni cikiyo . Huysuzluk zirve yapti. Uykuya geciste cok zorlaniyoruz. Destekli oturuyo simdilik
uyuyanadamdannefret Gamzetrkmn 11 nisan bebisi . Dişleri yeni yeni cikiyo . Huysuzluk zirve yapti. Uykuya geciste cok zorlaniyoruz. Destekli oturuyo simdilik