Kızlar 2 yaş oğlum gece 2 3 gibi uyanıyor sabah 5 6ya kadar ağlıyor. Ne istediğini de bilmiyor. Konuşmalara da ikna olmuyor. Artık ağlamaktan bittiği noktada babasına kendini sallatmak istiyor. Normalde sallayarak uyuyan bir çocuk değil yanına yatıp öyle uyutuyorduk gece yine uyaniyordu ama tekrar uykuya dönüyordu şimdi saatlerce ağlıyor en sonunda ayağa aldırıyor ve indirdiğin an yeniden ağlamaya başlıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ? 2 yaş sendromundan mı. Uyku terörü değil gibi.