MerveGl- Arkadaşlar lütfen bilgisi olan varsa yazsın çok moralim bozuk. Ani işitme kaybı oluştu 20 günlük lohusayım emziriyorum. Doktor prednol ve benexol diyr ilaç verdi ikisinin prospektüsünde de emzirme döneminde kullanmayın diyor. Ne yapacağım arada kaldım
masalsevil Ben Sizden biraz farklı Md hastasıyım 20 günlük lohusayim ayda bir yüksek doz kortizon alıyorum ve 24 saat emziremiyorum.Prednolun dozlari kimi doz makul sayılıyor çocuk doktorunuzla görüşmeniz de bu anlamda fayda var
MerveGl- seymaozy evet çınlama ile başladı 3.gün doktora gittik ani işitme kaybı teşhisi konuldu. Ve bh hastakıkta ilk müdahale çok önemliymiş. Kalıcı olmaması için. Kulağın kalp kriziymiş bu hastalık 😞
atarepla Doktor kullanabilirsin dediyse kullan bence. Ben de kortizollu krem kullanıyorum prospektüsünde doktora danışın diyordu. Doktor da kullan dedi. Edit: eski konuymuş, şimdi farkettim :)
seymaozy MerveGl- bende ani işitme kaybı geçirdim 4. Günde farkettim kulak içine mi iğne yaptırdınız yoksa hap olarak yoksa damar yolundan mı aldınız kortizonlu çınlamanın geçmesi kaç gün sürdü
MerveGl- seymaozy hap olarak aldım. Geçemezse iğne tedavisi olacaktı ama geçti çok şükür. İlaç bittikten sonra hafif devam etti özellikle geceleri sessizlikte kendini belli ediyordu
seymaozy MerveGl- ne zaman tam olarak geçti peki hafif idi o zaman çınlamanız birde kaç gün tefânî gördünüz