yumamiii Kızlar sizcr hangisi sanki alfamino bebegımde hazımsızlık yaptı onu içince gegiremiyor ağlıyor vs gibi hissettim evolvia kullananlar memnun mu
aycaneflin yumamiii ben kullanıyorum çok memnunum neredeyse bütün mamaları kullandım bebeğim kolikti evolvia iyi geldi
yumamiii yumamiii kullanan var mı hiç hazımsızlık yapan vs çocuk onu içinde ağlamaya başlıyor sanki alfamniyo
hunilimomy yumamiii alfamino kullandik biz cok memnunduk hem kilo alımı hem de gaz konusunda en iyisi o geldi bize
yumamiii hunilimomy ya ben de şuan onu kullanıyorum ama sanki çocuk gazını çıkaramıyor onu yedıkten sonra gibi geldi karnı taş gibi oluyor
hunilimomy yumamiii alerjiden kaynaklı genel bi gaz problemi oluyor ama ekstrasini yasamadigimiz icin birsey diyemicem🤷🏻♀️
gly57 yumamiii evolvia kullanıyoruz. 6 aylık şuan. kilo alımına yardımcı oldu. ve hemen çözünüyor olması çok iyi. tavsiye ederim