iremnurdemir Kızlar doğduğundan beri sleepy kullanıyorum pişik yapmadı değiştirme sıklıklarım doğduğundan beri aynı 2 aylık olcak bebeğim. 1 haftadır taşıyo surekli sürekli üst değiştiriyoruz bide sıkı baglamama rağmen bacağında da iz cikiyo o lastiği koparsam hepten sırtına çıkacak heralde. Memnun kaldığınız sizdirmayan bez onerilerinize açığım
Uykusuz-annee iremnurdemir sleppy sızdırıyor diye baby turco yu deniyorum bende şuan gece başladık bağlamaya
ezgikrby iremnurdemir Sleepy kadar iğrenç bi bez görmedim 😂 bebeğim doğmadan stok yapmıştım ama o kadar çok taşırdı ki aldığıma çok pişman oldum. Prima, molfix ve goon kullanıyorum 3’ü de mükemmel hangisi indirimdeyse ondan alıyorum kullandığım hiçbir bez pişik yapmadı şu ana kadar 🌼
asmedomom Sleepy bizde de aynisini yapiyor, dediginiz gibi surekli kiyafet degistiriyoruz. Goon premium soft kullaniyoruz normalde, memnunuz.
iremnurdemir Uykusuz-annee acaba numarasıyla alakası var mıdır bebeğim şuan 3 3.5 kilo 2 numaramı almalıyım
Moonbow06 E bebek markası baby me. Hem uygun hem kalın hem de pişik yapmıyor. Aloe veralı olanı öneririm
iremnurdemir Bende 2 paket almıştım sleepy kapalı valla gece 2 3 kere bez değiştiriyordum direk şişiyor şuan baby turco takıyorum yarım paketteyim gece hiç degismiyorum ve o kadar şişmiş olmuyor yan lastiklerinide kopariyorum üstelik sıkmasın diye taşmadıda o bezler nolcak hiç açmakta istemiyorum markette geri almaz 😂
Zumra_Fatma iremnurdemir önlem bebek bexi gözüm kapsli guveniyorum valla bi ara ikindiden uyuncaya kadar degistirememistim sadece cis yapmisti patlicsk gibi olmustu ama ne sizdirma ne bisi yok cok suur hem diger bezlere gore daha genis ve buyuk mesrla sleppyin 2 numarasi önlemde 1 numara