Sinemkaan25102022 Kızlar benim 11 aylık oğlum var bi yanım çok istiyor kardeşi olsun bi yanımda hiç istemiyor maddi manevi Bende tek çocuğum o yüzden kardeş çok istedim Peki yaş aralığı nasıl olmalı iki çocuğa tek bakabilirmiyim
gocebebirbayan Sinemkaan25102022 vallahi ben 11 aylıkken hamile kaldım. Şuan biri 32 aylık biri 12 aylık. Yani biri 2.5 yaş diğeri 1 yaş. Gayet de güzel bakıyorum. Zaten bir süre sonra oturuyor düzen. Benim eşim de Suriye de görevde. , alışveriş ekmek çöp , akşam acil e götürdüm küçüğü ateşlendi büyük de yanımdaydı. Rutin oluşuyor ya bir şekilde.
Hayalet_99 Sinemkaan25102022 benim de biri 4 aylik diğeri 16 aylık 12 ay var aralarında yavaş yavaş duzene giriyor bakıyorum ama bı yandan çok çok çok zor
Melis1706 Ogulluana buyukte konusma asla da deme bende oyle tek cocuk diyorum ama yinede Allah aratmasin
damla_2887 Sinemkaan25102022. oğlum 3.5 yaşında. Kızımı yeni doğurdum daha 20 günlük 🥰 şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. Allah isteyen herkese nasip etsin
chicksmom Sinemkaan25102022 bunun cevabını siz biliyorsunuz 2 çocuğunuz olduğunda ikisine de eşit ilgi veya maddi imkan sağlayabilecek misiniz örneğin benim oğlum 3 yaşına girecek ve ben de bazen düşünüyorum kardeşi olsa mı diye ama şuan ekonomik başta 2sine eşit imkan sağlayamam gibi geliyor oğluma istediğim oyuncağı kıyafeti eşyayı alıyorum ya da hiç devlet hastanesine gitmedi daha hep özel klinik özel doktor özel sağlık sigortası oyun atölyeleri aktiviteler vs. Elimden geldiğince sağlayabiliyorum ama 2 tane olsa 4/4lük yapamam ve ben oğlum doğduğunda çalışma hayatıma 2 yıl ara verdim benim karakterime göre ev hanımlığı yapabilecek biri değilim şimdi bez emzirme bir çok zorlu olan süreci geçirdikten sonra tekrar baştan üstelik aynı anda 2 çocukla ilgilenmek zor geliyor eğer olacaksa da bence en az 3-4 yaş fark olmalı yani bir başka bebeğin annesiyle paylaşacağını ya da bu bahsettiğim emme bezlenme süreçleri geçmiş olmalı çünkü bir tanıdığım demişti küçük doğduğunda kıskanıp o da emzik biberon kullanmaya başlamıştı demişti yani çocuğun anlayacağı bir yaş farkı olmalı diye düşünüyorum tabi herkesin kendi tercihi gönlünüze göre versin allah inş.
sedaozan chicksmom bende sizin gibi düşünüyorum oğlum 2 yaşında. Gerekirse kendinizden kısıp onun he rihtiyacını düşünmeden en iyi şekilde yapıyoruz. İkinci çocuk olursa ona aynı imkanı sağlayamam bu ikisine de haksızlık yapmış gibi hissettiriyor bana. Rabbim herkesin gönlüne göre versin
sezer2022 Sinemkaan25102022 şuan düşünmen için erken ama yirmili yaşlardaysan yap derim 🥰 ben 35im gözüm kesmiyor
HacerErdogan Sinemkaan25102022 oglanlarimin arası 13 ay zor tabiki ama rahata alismisiz ikinci gelince onu anladık ama ilk oğlum şuan 19 aylık aşırı hareketli bebek şimdi 2 yaş sendromu yaşıyorum ilerde rahat ettiğimi düşünüp kendimi motivasyon etmeye çalışıyorum ikinci bebeğim çok huysuz değil ilk oğlum daha zordu bebekligi Allah dağına göre kış verirmiş doğru ama ona rağmen bolunuyorsun ev yemek bebek kendimi unutuyorum 3 gündür tırnaklarımı kesicem inşallah birazdan yaparım:) ikiside uyuyor şuan ama ne zaman uyanır belirsiz 2 dk sonra dahi uyanabilirler koşturmaca ile geçiyor günümüz dışarı çıkıyoruz 19 aylık oğlumun peşinde koşmak yetiyor ztn Bi halt anlamıyorum çocuklara göre yaşıyoruz sağlıkları yerinde olsun ama arayı açtıktan sonra daha zor yani bacim çocuk işi zor zaten Allah sabit versin cümlemize ama ilk oğluma haksızlık ediyor gibiyim onunla oynayıp ilgileneceğim yere yemek temizlik bebekle uğraşıyorum onunla pek verimli vakit geçiremiyorum 3 yaş olmalı aralarında bana kalırsa ama supriz oldu ikinci tekrar Bi supriz yaşamamak adına sprial taktirdim ama her ay korkuyu yaşıyorum çok zor çok diyeceklerim bu kadar eşim yardım etmesine rağmen herseye sagolsun zorlanıyoruz illa yaşanacak bu günler geçer elbet büyürler sonra bugünleri ozlucez biliyorum ama insan oğlu işte hiçbir an memnun olamıyoruz o andan buna şükür
Ezgi87 Sinemkaan25102022 Benimde ilk çocuğum bugün 52 günlük olduk bizde tek çocuk düşünüyoruz ama Allah neyi nasip ederse ve ne derse o olsun diyorum yani yiyecek ekmeği varsa Allah bir şekilde ikinciyide nasip ediyor ummadığın anda…
Ogulluana Alyask 21 aylık benim ki 34 yaşındayım bu yaştan sonra gerçekten istemiyorum maddi manevi zor ben pişman olacağımı düşünmüyorum
alonee Sinemkaan25102022 maddi manevi gücünüz varsa bakabilecek potansiyeliniz varsa neden olmasın. Zira bende yok 😂1 tane oğlum var ilk ve son inşallah