Duygurass evet hızlı satıs oldugu icin yoktur muhtemelen
ben şuan 1,5 giydiriyorum atlet külotla
aralık gibide yine atlet külotla 2,5 giydiriyorum ama benim evim cok soguk
şuan zıbınla giydirip daha soğuklarda pijama takımıyma giydirebilirsiniz terleme üşüme durumuna göre