sevgidem Kızlar hamileliğimin son ayında göbeğimden kasıklarıma kadar leker oluştu ve karardı , aynı şekilde koltuk altım ve genital bölgemde karardı, ne Önerirsiniz nasıl geçer, en cok karnım kötü durumda kap kara ve leke içinde
Ygtoglm-- sevgidem ay benim de öyleydi. Her yerin simsiyah. Lazere gittim . Bi ton açıldı en azından .
emreozdemir sevgidem gebelikte doktorum eğer doğumdan bir süre sonra geçmezse lazere gidersin demişti
Gktgshr sevgidem ayyy bu postu ben açmışım gibi okudum bu kadar olur bende aynı durumdayım canım doğum yapalı 9 ay oldu hala. Tam anlamıyla düzelmedi ten rengim biliyo musun benım komple ten rengim değişti resmen. Geçen eşimin bi akrabası beni tanımadı beyaz tenli değil miydin sen dedi o. Kadar üzüldüm ki bende, arıyorum bulamıyorum çözüm yolu 😢