zorbk Bebisss03 karanfil yağı yazmış arkadaşımız ama alerji ya da tahriş yapabilir seyreltilmiş şekilde kullanın lütfen
cagil2501 Bebisss03 karanfili zeytinyağında bi gece dolapta bekletip sürün iyi geliyor bide bi haftaya çıkar hepsi muhtemelen
Bebisss03 DiyetteyimYiyemem hmm anladım teşekkür ederim belki de enfeksiyondur bende düşünmüştüm olabilir mi diye ama genelde dişe bağlamıştım bi doktora göstereyim o zaman
ikibebeannesii Bebisss03 bendede ise yaramayinca jel kullandim birde kendim karanfil yagi cikarttim onu kullandim hatta dis kasiyicisinin ustune karanfil yagi surup donduruyordum o sekilde veriyordum kasiyiciyi her sekilde ulasiyordu dis etlerine rahatliyordu bizdede azı disler ve köpek disler cok zorladi ateslenme oldu ve geceleri dahi ciglik cigliga kalkiyordu resmen onuda karanfil yagi ile hafiflettim bide yasimiz buyudugu icin misir patlatiyordum onu yerrken dislerini kasiyordu agrisida geciyordu
Bebisss03 ikibebeannesii evet ya bizde geceleri çığlık atarak uyanıyoruz baya kötü durumdayız 7 aylık benim ki kaşıyıcı falan veriyorum anlık susuyor sonra geri başlıyor ne zormuş 😐
ikibebeannesii Bebisss03 bide disleri keskinlesince bizimki disligide delmisti artik havuc salatalik ne bulursam donduruyordum onu veriyordum ben
Femme1 Bebisss03 yariyor. Agri kesici ozelligi var. Ama zeytiyag ile karistirin aci oluyor. Arkadasimin oglu da çıkartıyor oda tetegil granul kullaniyor cok iyi gelmis ama karanfil surunce 1 2 saat rahat ediyor uyuyormus aktarsan alin deneyin bence
Bebisss03 Femme1 tedagil bizde hiç bi etki göstermedi maalesef bi de karanfil deneyeyim çok teşekkür ederim
Yaren1 Bebisss03 merhaba karanfil yağını ben kendim yaptım evde hakiki zeytin yağını ısıtıyorsun hafiften kaynıyor ki asidi düşsün 10 tane karanfili ezdim sonra onları birleştirdim bir gün normal dolapta beklettim sonrası için buzdolabına aldım soğuk uygulama daha iyi geliyor yemek yedikten sonra sürdüm diş etlerine uygulamadan önce tadına baktım herhangi bir acılığı yoktu oğluma iyi geldi diğer ürünlerden hiç kullanmadım jel yada başka bir şey kullanmanızıda tavsiye etmiyorum ki doktorumda tavsiye etmedi inşallah bir an önce geçer birde atak haftasında olabilir mi ?
Bebisss03 Yaren1 merhaba evet acı oluyormuş normalde bi deneyeyim karanfil çok önerilmiş 7. Aydayız girdiğimiz günden beri böyle atak haftasında da gözükmüyor ama genel bi huzursuzluk var baya , umarım bi an önce geçer çok teşekkür ediyorum
mervekb Bebisss03 7.5 aylık kızım dis yok görünürde, gündüz sıfır uyku, geceleri sürekli uyanıyor. Ateş ishal yok sürekli ağlama modunda, öyle bezdim ki artık zor tahammül ediyorum kendimi tutamaz oldum.
ikibebeannesii Bebisss03 hepsi cikinca gecer diye seviniyodum ikizimin 4 yasinda oglu onda bile hala jel kullanuyolar ne zaman bitcek bu acilari bilmiyorum
Bebisss03 ikibebeannesii çok zor bi durum ya cidden doktora götürdüm az önce kulağında falan hiç bi sorun yok tamamen dişleriyle alakalı dedi bi de 3 ü birden çıktığı için böyle yapıyordur dedi tedagil ve karanfil önerdi o da bakalım en kısa zamanda geçer inşallah 😐
ikibebeannesii Bebisss03 bizde hasta diye goturduk bi ara sesi kisildi öksürük yok hırıltı yok sasirdik bi an acildeki doktor hasta degil dişlerimiz sorun cikariyor o yzuden böyle dedi biraz elinize buz alip surun dislerine demisti o zaman onu yaptik agrisi gecti ses kisilmasi da disten olusan salyadan kaynakliymis
Bugleminannesi28 Bebisss03 kızınız kac aylik 6 aydan büyükse taze soğan verin ağrıyı aliyor ağzında geveler veya ekmek ici verin oda ağrıyı alıyor onun dışında karanfil kuru kullanabilirsiniz ama dikkatimi çeken kızınızın dışı patlamış çıkmış patlayana kadar ağrı olur genelde belki başka şişen vardır damarları kasiniyordur
Bebisss03 Bugleminannesi28 7 aylık canım soğan da denicem şimdi,az önce doktora gösterdim doktor diş patlamış olsa bile yine de huzursuzluğu olur ucu çıkmış tamamı çıkmamış daha dedi bi de 3 ünü birden çıkardığı için ağır geliyordur dedi o da karanfil önerdi teşekkür ederimm
Bebisss03 mervekb bizde aynen o durumdayız damaklar kendini hazırlıyormuş bu aydan sonra, diş çıkmasa bile o da çok acı veriyormuş inşallah bi an önce geçer
hayalperest2310 Bebisss03 bizimde öyle beklemedeyiz bir haftadır kabusu yaşıyoruz hiçbirşey fayda etmiyor çok huzursuz 😦