1anne1bebegi _tuuggcce_ kesinlikle yapılması gereken bir aşı. Ben yaptırmadım kızım rota virüsü oldu 4 gün hastanede yattı çok pişman oldum. Bir çocuğum daha olursa inşallah ilk düşündüğüm şey bu
gocebebirbayan _tuuggcce_ önemini her postta anlatmaktan yoruldum. Ben vurdurdum rota. Vurdurmayan ve aşı karşıtı olanda bebeğimden uzak olsun , kendisi kapar sonra bize bulaştırır filan Allah muhafaza
_tuuggcce_ 1anne1bebegi gocebebirbayan bende yapılması gerektiğini düşünüyorum bu arada. Bugün bi arkadaşım gerek yok vs vs gibi konuştu bayağı. Fikir merak ettim 🫣
gocebebirbayan _tuuggcce_ senin için demedim canım aşı karşıtı olanlar için söyledim. Vurdurmuyorsa o arkadaşınla görüşme. Senin bebeğine de bulaştırır yakalanırsa