Kızlar 4 aylık bebeğim var şimdiye kadar çok iyiydi sütüm geceleri yatağa akıyordu o kadar çoktu ancak ne olduysa 2 ay önce hastalandım kadın hastalığı. 7 gün önce tekrar hastalandım dün bitti. Damla damla zor geliyor göğüslerim yumuşak bomboş. Akşam 1 demet dere otu, 4 çorba kaşığı tahin 4 litre su içtim yinede gelmedi az önce mama vermek zorunda kaldım bebeğime moralımı çok bozuk neden böyle oldu bilmiyorum nasıl gelecek ttekrar başına gelen bilen var mı :(