Sizlere bir sorum olucak benim dogum yaptığım gun birde ertesi gun kanamam oldu ve bir daha olmadi sadece yogun bir sekilde akinti geliyor benim gibi olanlar var mı varsa ne yaptiniz doktora gidemedim bebegimi birakicak kimse olmadiginda 1 ay oldu ben dogum yapalim bu arada