Merhaba Guzel anneler kızım 3 yasında 10 gune yakın hasta :( gecelerı cok fazla oksuruyor ve tıkanıyor gece cıkıyor atesı genelde
bir sekılde dusuruyoruz ancak oksurmesı tıkanacak halde doktora goturduk nebu almamızı onerdı NEXUS un aldık portatıf sırın ve sessız gayet guzel ancak aranızda ventolın ve cortair karısımını kullanan oldu mu kac dk tutuyorsunuz ventolın doktor gunde 4 defa dıyor ancak asla tutmuyor cortair ise sabah aksam cortair 0,25 tamamı ventolın 1.8 ızotonık ıse 2 ml karısımı verdık sabah ıkısının karısmasında bır etkı olur mu acaba :( 10 gunden fazla kullanmamayı dusunuyorum halsızlık vs carpıntı yapabılırmıs bugun cocugum cok halsız dı acaba ondan kaynaklı mı dıye dusunmedım degıl