minikbalinannesii Çocugum 15 gunluk ve kalbınde 20 mm delık oldugunu ogrendık . Cok hızlı nefes alıyor. Memede cabuk yoruluyor . Ne olacak bılmıyoruz ogrendıgımızden berı perısanız . Cocugum ıcın guclu durmaya calısyorumnama olmuyor ana yuregı😞
adakus48 minikbalinannesii erken doğum hikayesi var mı? Ya da kapanır dediler mi? Benim kızım 34 haftalık doğmuştu mm tam hatırlamıyorum ama onunda deliği vardı zamanla kapanır dediler gerçekten de 1.5 yaşında kontrole götürdüğümde kapanmıştı
3prenses1prens minikbalinannesii benim kiziminda 3 aylıkken belli oldu kalbinde 14 mm delik vardı kardiyolojiye götürdük şimdi daha küçük 2 ve ya 3 yaşında ameliyat olacak dediler her goturdugumuzde delik büyüyordu hızlı nefes çabuk yorulma sürekli hastaniyordu fazla kosamiyordu 2 yaşına geldi 22 mm olmuştu ve ameliyat oldu deliğe yama yapıldı şu anda yılda bir kontrole gidiyoruz durumu iyi yorulma hızlı nefes bunlar bitti çok şükür
minikbalinannesii adakus48 36+5 te dogdu 8 gun kuvozde kaldı . Bız doguda yasıyoruz ısımızden dolayı.. doktor dırek ıstanbula goturun dedı. Bır ay sonra gırecek . Ona gıre ıstanbula gıdıcez gerekıyçrse
minikbalinannesii adakus48 sızın emzırırıken canuk yorulma var mıydınyada beslenmesı kılo alımında normale gore yavas lık varmıydı
3prenses1prens minikbalinannesii yemesi falan gayet iyiydi kilosu normallerin üstünde gidiyordu hala da öyle
adakus48 minikbalinannesii benim kızım 15 gün kaldı küvezde. Orda emziremiyodum tabi ama genel olarak emmek istemedi çok az emiyodu o yüzden yorulmuyodu tabi onun sebebi birazda küvezde biberona alışması tabi sağıp götürüyodum. Kardiyoloji doktoru o zaman bana çoğu bebekte olabiliyor kapanıyor demişti
adakus48 minikbalinannesii sonrasında mama ile devam ettik biz çünkü meme reddi oldu mama aldığı için kilo alımı önde gidiyodu
minikbalinannesii 3prenses1prens gecmıs olsun.bızım kılo alımı zayıf sut emmesıne ragmen cok yavas gıdıyor.bu yuzden cok tedirginim.nasıl kılo aldırıcam cocuga .kılo almazsa kapanmaz korkuyorum perısan oldum uzuntuden😞
3prenses1prens minikbalinannesii siz pekmez tahin helva bunları yemeniz lazım bunlar kilo aldirirmis bebeğe kilo alsada kapanmaz bizim öyleydi kilo aldı ama yine kapanmadı malesef