Kızlar bebeğim 2 3 gündür çok huzursuz, normalde elleri hep ağzındaydı zaten ama son 3 gündür çok hırslı ağzına götürüyor elini, damağı kaşınıyor, istediği gibi kaşıyamayınca da sinirleniyor ağlıyor gece de huzursuz çok uyanıyor normal düzenine göre
Diş çıkardığını düşünmüyorum daha küçük ama damağında bu kadar kaşındıran ne olabilir
Tetagil alacaktım, eczacıya sordum, o diş çıkaran bebeklere iyi gelir damak kaşınmasına etki etmez dedi
Bu durumu yaşayan var mı aramızda? Tetagil kullanıp faydasını gören var mı? Ya da başka bir şey?
Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥹