Meriskus HANIMLAR KIZIM 5 aylık Sizce kış geliyor ne almalıyım mont tarzı bişeymi Peluş ceketmi ? Örme triko kazaklarmı Dılarda giydirmek için ne önerirsiz 😢 Örme yelekleride var hani
Zeymoms Meriskus ben tulumlar aldım lcw benimkide 5 aylık bol bol kilotlu çorap aldım oğluşuma çünkü çorabı çıkarıyor
Gceylan Meriskus benim bebiş 5 buçuk aylık peluş mont aldım 2 tane de normal mont aldım bitanede peluş tulumu var hırka vs almıştım daha önce zaten bide 2.5 tog uyku tulumu aldım Çünkü geceleri devamlı üstünü açıyor . astronot monta gerek var mı onu düşünüyorum bende.
Sarpsmomm Meriskus peluş montlarımız var kara kışa da astronot mont aldım normal evde giydirmeye de kalın eşofman takımları ve tulumlar aldım ve külotlu çorap
Nurella86 Hava durumuna göre mont hırka ve kazak hepsi gerekli benim de kızım 4 aylık olacak aldık hepsinden
Meriskus Gceylan çok bile almışşın kışın zaten cok biyere gitmiyoruz biz şahsi fikrim peluş almayı düşünüyorum ve trkiko tulum