Arkadaşlar merhaba bebeğim 12 aylık. Şimdiye kadar hep beraber yattık dönmeye başladığından beri yerde yatıyorduk ama bugün artık canına tak etti havalar soğuduğu için böbreklerimin üşüdüğünü hissettim, gece boyu ağrıdan uyuyamadım. Bebeğimde üstünü çok açıyor muhtemelen o da üşüyordur. Beşik almadık iki üç aylık olunca alırız dedik sonra durumumuz düzelmedi falan alamadık kaldı öyle. Beşik için geç diye düşünüyorum. Artık bir yatak alıp yatırayım diyprum ama karyola kısmına karar veremiyorum. Montessori, ikea hemnes divan, ikea uzayan karyola, yada normal bir baza alıp kenarına bariyer koymak fikirlerimin arasında ama en kullanışlı olan ve bizi uzun süre idare edecek olan sizce ne? Beğenmedim alıp satarım diyemiyorum bu zamanda bir şey kolay alınmıyor malesef. Çocupu büyümüş olanlardan bizzat deneyimlerini duymak isterim🙏