Kızlar selam benim telefonum yurt dısı olduğu için kapandı ıphıneydi zaten kayıt ücretini biliyorsunz velhasıl telefon 5 binlik kayıt 20 bin civarı bende de 10 bin gibi birikim. Var simdi eşimin telefoju ile idare ediyorum oda küçük bi telefon ile siz olsanız o birikimi harcayıp alır mıydınız yoksa esinizin kullanmaya devam mı ederdiniz