omerinannesi0509 Arkadaşlar mağlum kış geldi artık bizim kaloriferler merkezi sistem olduğu için bir süre sonra duruyor sonra yine çalışıyor vs. bebeğinize yorgan kullanıyormusunuz?
ozlemky omerinannesi0509 3.5 aylık bebeğim bizimde merkezi sistem ama öyle durmuyor. Ben uyku tulumu giydiriyorum üstüne birşey örtmüyorum
12eren12 omerinannesi0509 bizmde doğalgaz çalışıyo uyku tulumu giydirince ince öntüyrm geydirmeynce battaniyesini de örtüyorm
Selinozgen9 omerinannesi0509 doğdugundan beri elyaf yorgan kullanıyorum ben yün ağır olur belki uyku sırasında Allah korusun ağız burun kapanırsa açamaz ama elyaf yorgan hafif oluyor güzel oluyor 🤗
Sakura-chan omerinannesi0509 bizim ev çok sıcak nevresime battaniye geçirdim. Camlar açık olmasına rağmen sıcak üstelik soğuk yerdeyiz. Ona rağmen üstünü açıyor
omerinannesi0509 ozlemky niye duruyor acaba onu hiç çözemedim 3,5 a açtım Yanıyordu dün akşam gece bir baktım buz gibi 4e açtım sonra
ozlemky omerinannesi0509 yöneticinizle bir konuşun isterseniz çünkü bizimde merkezi sistem hiç durmuyor. Belki farklı bir sistemidir
G35- Bizimde merkezi sistem gündüzleri yanmıyor akşamları yanıyordu . Şükür dün tam gün yandı artık. Ben yorgan kullanıyorum.
[silindi] Ev yanıyor adeta🔥 Kolu kısa zıbınla ve pikeyle uyuyor onda bile terlediği oluyor odanın peteğini kapattım bazen cam açıyoruz ediyoruz ama çok sıcak. Doğalgaz yok daha burada kat kaloriferi kömür yandığından mıdır nedir çok iyi ısınıyor.
Moondem omerinannesi0509 benimde gece kolorifer yanmıyor ben bir tane penye ustune de elde örülmüş battaniye örtüp yatiyorum zaten cok uyumadigi icin hep kontrol ediyorum orgu iyi isitiyor hemde rahat oluyor ama diger battaniyeler ısıtmamıştı
Anita Ince pijama çıplak ayak ince torba uyku tulumu üzerine bataniye örtüyorum çok soğuk olunca yün yorgan geçicem