BirVeraAnnesi35 Mama markası seçme konusunda tereddüt edenler (benim gibi) mutlaka vardır🤔 herkes tecrübelerini mama içeriği ile ilgili bildiklerini paylaşabilir mi? Bizlerede yol göstersin 😊
[silindi] BirVeraAnnesi35 https://www.instagram.com/p/BvMY1bgDbWF/?igshid=ckxpdsbd8rv4 İnstagram mühendisinoğlu ben incelemelerine güveniyorum.
[silindi] BirVeraAnnesi35 İçeriğinde şeker olmamasına dikkat ediyorum. Aptamilde mesela incelediğimde şeker görmüştüm. Türlerine göre farklıysa bilemem. Enerji değerine, protein ve mineral değerlerine daha çok dikkat ediyorum.
burcutoksoz [bilinmeyen] aptamil veriyorum anne sütüne yakın diye içerisinde laktoz var prebiyotik var anne sütünde olan şeyler. diğer mamalarda bu yok. ayrıca balık yağıda var. boşuna demiyorlar beyin gelişimi için aptamil diye
Melikeakiner Ben çok araştırdım içerik olarak anne sütü içeriğine aptamil yakın. Çokda memnun kaldım. Oğlum artık eskisi gib sık hastalanmıyor, bağışıklığı güçlendi. Gelişimide düzeldi.
nurcanco ben içerikleri çok araştırdım eşim de gıda mühendisi sağolsun onun da çok yorumu oldu içeriklerle ilgili. doktorumuzun dah fikrini alıp sonunda aptamile karar verdik çok da memnunum bu mamadan