Ameliyat olmadım ama bir önerim var gerçekten çok iyi geliyor.Bal mumu baharında oturmak.Bu briket taşları veya kaldırım taşı da olabilir fırında bir saat kadar ısıtın.250 derecede.Üstünde bal mumunu koyun eritecektir zaten.Taş soğumadan buharı kaçırmadan hemen üstüne oturun dikkat edin yanmayın.Ben bir taburenin ortasını yuvarlak kesip oturmuştum yanmiyim diye.Sonra belden aşağısını dışarıdan hava almayacak şekilde örtün ne kadar oturabilirseniz o kadar oturun taş soğuyana kadar ama minimum bir saat bu şekilde oturun.Sonrasında memede küçülme fark edeceksiniz şişlik inip ağrı azalacaktır.Bana dua edeceksiniz.