limoncicegimFO bir ay olmadı daha , hayır şimdilik bir şey yok, ilk başta hafif akıntı vardı sadece . Yapışkan sümük gibi afedersiniz 🙃
Doktor : eğer adet döneminde kanaman yoğun olursa diye bir ilaç yazdı , bakalım bu ay adetim yoğun mu gelecek yoksa normal devam edecek mi😊