Olips 6 aylık bebeğim var, pazartesi günü işe başladım ve ilk kez bu kadar uzun süre ayrı kaldık.Doğduğundan beri anneme alışkın işe başladığımdan beri de o bakıyor ,Bebeğim döndüğümde heyecanlanmıyor giderken huzursuz olmuyor bu normal mi?🙄
Olips Ezgiyln bir de merak ettiğim,emziriyor muydunuz bilmiyorm ama ,işyerinde süt sağıyor muydunuz? Bebeğin emme sayısı gibi olmuyor işyerinde tabi, 2 kez falan sağım yapabiliyorum sütte azalmaya neden oluyor mu bu durum?
Ezgiyln Olips evet emziriyordum ben ama max 3 saatte bir sağmaya gidiyordum göğsüm şiştiği için. Öğle araları emzirmeye eve geliyordum vs azalma olmamıştı. Sonrasında çıktım işten ama siz bol bol sağım yapın