Aslikocaer 5 bucuk aylık bebegım var ama ilk zamanlar suyu cok guzel içerdi suan hiç vermesem içeside yok ne yapıcam bilmiyorum biberonla içmiyor kaşıklar versem 3 4 kasık sonra geri akıtıyor agzından. Siz neler yapıyorusnuz böyle vi durum yaşadınız mı