Celik02 Kızlar dün yoğurt mayalamıştım ama maalesef tutmamış.Nasıl değerlendirebilirim lor peyniri falan olur mu acaba hiç denemedim ama yapanlarınız var mı aranızda ?
Deletedmom_110 Celik02 cnm ısıt 3 saat beklet sonra tülbente koy süzdür 4 5 saat elinle sık mis gibi peynir hafta da 1 yapıyorum çocuklarıma
Seherkusunannesi Celik02 Ben genelde tekrar kaynatıyorum içinde yoğurt olduğu için kesiliyor zaten sonra süzüp peynir niyetine yıyoruz kızım çok seviyor lor peyniri gibi oluyor zaten
Metehati Tekrar ocağa koyun kesildiğini göreceksiniz.Bir süre o şekilde kaynatın sonra süzdürün güzel peynir oluyo
Celik02 @Deletedmom_110 @seboss35 @Madammm @Uncochan @Seherkusunannesi @Metehati Hepinize teşekkür ederim güzell önerileriniz için 🤍