Denizmelisa Ben şimdi üçüncü kutudayım yani açıkcası başlarda ağlaması azalmıştı bizimkinin süt ürünleri ve çoklu besin alerjisi var o yüzden ağlaması çok fazlaydı ama azaldı diyebilirim sadece arada ağlıyor o da eskisi gibi değil uyku ise bazen güzel uyuyor geceleri bazende değişiyor zor uyuyor ya da sürekli kalkıyor yani bu biraz uyku alışkanlığıyla alakalı galiba 🤷🏻♀️