Merhaba sevgili anneler, kızım 8 aylık ve çok enerjik bir bebek. 6,5 aylıkken emekledi ama normal bir bebek gibi emekliyordu. Son iki haftadır turbo modu açtı Chucky gibi dolaşiyor ortalıkta. Hızına inanamıyorum. Bir de koltuklara tutunup kendini kaldırıyor, adım atıyor arada. Sıralama mı deniyor buna emin değilim. Gözüme zayıf geldi kilosuna baktırmaya gittim sadece 350 gram almış. İnternette en az 500 almalı yazıyor. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim?